سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۷
کد خبر: ۸۶۲۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
فرهنگسرای ولا به منظور ارائه خدمات آموزشی، مهارت افزایی، مشاوره‌های تخصصی و کمک به اقتصاد خانواده، دوره‌های آموزشی در فصل بهار را برگزار می‌کند.
دوره‌های آموزشی فصل بهار در فرهنگسرای ولا
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کلاس‌های آموزشی فرهنگسرای ولا در بخش علوم قرآن و حدیث شامل حفظ، روخوانی، صوت و لحن، تجوید، تفسیر قرآنی که تمامی رشته‌ها رایگان برگزار می‌شود.

در زمینه دوره‌های ادبی نیز رشته‌هایی چون، داستان‌نویسی و روزنامه نگاری برای سنین مختلف برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، علوم رایانه، هنرهای خانگی و صنایع دستی مانند کارگاه‌های قالی‌بافی، خیاطی، بافتنی، روبان دوزی، گلسازی، سفره آرایی و... نیز از دیگر دوره‌های آموزشی است که در این فرهنگسرا دایر می‌باشد.

دوره‌هایی چون نقاشی، خلاقیت، و کلاس‌های مهد و پیش‌دبستان که دربرگیرنده  مفاهیم انس با قرآن، مفاهیم علوم و ریاضی، بازی‌های نمایشی و خلاقانه و قصه‌گویی و شعرخوانی است، ویژه خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود.

همچنین جلسات انفرادی مشاوره درزمینه مسائل زناشویی، کودک، خانواده، ازدواج، اعتیاد و همچنین اتاق بازی‌درمانی  زیر نظر کارشناس ارشد روان‌شناسی و عضو سازمان روان‌شناسی و مشاوره کشور در فرهنگسرای ولاء برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کلاس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی میدان نماز فرهنگسرای ولاء و با شماره ۳۳۷۶۴۹۸۵  تماس بگیرند.
نظر شما