يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۶۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌کند:
کارگاه مدیریت زمان و استرس امروز ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
کارگاه مدیریت زمان و استرسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه امام صادق (ع) با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکورهای کارشناسی و کارشناسی ارشد و لزوم هر چه بیشتر مدیریت زمان و کنترل استرس برای شرکت‌کنندگان، تصمیم به برگزاری کارگاهی با موضوع مدیریت زمان و استرس گرفته است.

این کارگاه که مختص داوطلبان کنکورهای کارشناسی و کارشناسی ارشد است که راه‌های مقابله با اضطراب و موانع مطالعه متمرکز، کنترل شرایط محیطی برای یادگیری بهتر، هدف گذاری بلندمدت و کوتاه مدت، احساس کنترل بهتر خود،  شناخت بهتر خود برای هدف گزاری و عزت‌نفس و تفاوت و تفسیر IQ  و EQ ازجمله مواردی هستند که در این کارگاه بررسی می شود.

اباذر یزدان پناه، کارشناس ارشد رشته روانشناسی، شاخه علوم شناسی، مدرس این کارگاه است و  جلسه اول این کارگاه در ۱۶ فروردین ماه در این مرکز برپا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس اتوبان شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم غربی، خیابان کوثر شمالی، نبش کوچه گل‌ها، کتابخانه امام صادق علیه السلام مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۳۹۹۹۷ تماس بگیرند.

نظر شما