دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۶۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
خانه فرهنگ شهید اندرزگو برگزار می‌کند:
کارگاه آموزشی تغذیه و نقش و تأثیر آن در سلامت جسم، سلامت پوست و تاثیراتی که می‌تواند بر زیبایی فرد بگذارد کارگاهی است که خانه فرهنگ شهید اندرزگو در ۲۴ فرودین ماه ویژه مخاطبان خود و دیگر شهروندان در این مرکز برگزار می‌کند.
کارگاه آموزشی نقش تغذیه در سلامت جسم، پوست و زیباییبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به ماشینی شدن زندگی شهری و بی‌تحرکی افراد از یک‌طرف و کم‌اطلاعی بعضی از شهروندان از تغذیه و مواد خوراکی مصرفی خود مشکلاتی را به وجود آورده است که گریبان گیر شهروندان شده است.

ازاین‌رو مشکلاتی مثل اضافه‌وزن و یا در معرض خطر قرار گرفتن سلامت جسم و سلامت پوست و ... که بالطبع تأثیر مستقیمی هم بر ذهن و فکر افراد می‌گذارد دامن‌گیر این افراد خواهد شد.
 
با توجه به این معضلات، خانه فرهنگ شهید اندرزگو با دعوت از امید رجبی،  دکترای سیستماتیک گیاهی و مدرس دانشگاه و عضو انجمن داروهای طبیعی امریکا، کارگاهی آموزشی ترتیب داده است تا با ارائه اطلاعات و ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به انواع غذاها و خوراکی‌ها و همچنین تغیر سبد مصرفی برای دستیابی به وزنی مناسب و پوستی شاداب بتواند تاثیری مناسب بر این معضل اجتماعی بگذارد.

این برنامه با ظرفیت محدود در ۲۴ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در این مرکز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی خیابان پیروزی، سه راه سلمانیه، مسدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو، خانه فرهنگ شهید اندرزگو مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۶۸۶۶ و ۳۳۳۵۹۸۸۸ تماس بگیرند. 
نظر شما