دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۶۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مهلت ارسال آثار به جشنواره مردمی فیلم «به تماشای سرو» تا پایان فروردین‌ماه تمدید شد.
جشنواره مردمی فیلم «به تماشای سرو» تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشنواره مردمی فیلم «به تماشای سرو» باهدف ترویج فرهنگ صله‌ رحم و آیین کهن و ریشه‌دار آخرین پنجشنبه سال در کنار اموات و شهدا با تأکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و محوریت خانواده معظم شهدا در قالب فیلم‌های «کوتاه مستند و داستانی» برگزار می‌شود.

پیش از این مهلت ارسال آثار ۲۰ فروردین‌ماه ۹۵ اعلام‌شده بود که با توجه به استقبال و همچنین برای ایجاد تنوع و فضای رقابت بیشتر بین شرکت‌کنندگان این زمان تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تمدید می‌شود.

 داوری نهایی آثار ارسالی ۱۳ اردیبهشت‌ماه و آیین پایانی این جشنواره ۱۶ اردیبهشت‌ماه (همزمان با خجسته سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)) برگزار می‌شود.

علاوه بر اهدای جوایز ارزنده و تندیس جشنواره به صاحبان آثار برتر، ۱۰ نفر از تقدیر شدگان نیز می‌توانند به صورت رایگان در دوره‌های چهار ماهه تخصصی فیلم‌سازی با موضوع «دفاع مقدس» شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت و تکمیل فرم ثبت نام و آشنایی با مقررات و فراخوان این جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای رضوان www.rezvan.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸  تماس بگیرند.      

نظر شما