دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
آهنگ زندگی برنامه‌ای باهدف ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون‌گرایی و معرفی مشاغل و حرفه‌های مرتبط بانظم و انضباط شهری به کودکان پیش دبستانی در ۶ ناحیه منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
آهنگ زندگی در خانه‌های فرهنگ منطقه ۱۴ نواخته می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ ابوذر این برنامه را در ۶ اجرا و در ۶ ناحیه از منطقه ۱۴ برای کودکان پیش‌دبستانی مراکز فرهنگی هنری برگزار می‌کند.
  
در این برنامه که انضباط فردی، گروهی و اجتماعی را به کودکان آموزش می‌دهد از پدران آنها بدون اطلاع کودکان دعوت‌شده است در برنامه بالباس کار حضور یابند و داستان کاری هر پدری برای کودکان تعریف و تشریح می‌شود.
  
علاوه بر آشنایی کودکان با داستان شغل پدران به خصوص شغل‌هایی که به‌نوعی بانظم و انضباط اجتماعی سروکار دارند مانند پلیس، قاضی، وکیل و مانند اینها، مسابقاتی نیز توسط مجری کودک برنامه اجرا خواهد شد و در پایان برنامه به پدران هدایایی به‌رسم یادبود اهدا می‌شود.
  
اولین اجرای این برنامه ۲۵ فروردین‌ماه در خانه فرهنگ ابوذر از ساعت ۹ تا ۱۱ خواهد بود. دومین اجرا ۳۰ فروردین در خانه فرهنگ شکوفه و در ۶ ، ۱۳ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه به ترتیب در خانه فرهنگ شهید اندرزگو، خانه فرهنگ زیتون و خانه فرهنگ فرشته آزادی اجرا خواهد شد. آخرین اجرای این برنامه سوم خردادماه در خانه قرآن منطقه ۱۴ برپا خواهد شد. ساعت اجرای همه این برنامه‌ها ۹ تا ۱۱ خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با خانه فرهنگ ابوذر به شماره ۳۳۱۴۴۰۷۸ تماس بگیرند.
نظر شما