شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۸۶۳۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
فرهنگسرای گلستان به مناسبت بزرگداشت «روز ارتش جمهموری اسلامی» در برنامه این هفته «نغمه عشاق» میزبان خانواده شهدای ارتش است.
تکریم از خانواده شهدای ارتش در روز ارتش جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم با هدف گرامیداشت روز ارتش و پاسداشت و تکریم خانواده شهدا و ارئه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایتمدار برگزار می‌شود. 

برنامه نغمه عشاق این هفته روز پنجشنبه ۲۶فروردین ساعت ۸ میزبان خانواده گرانقدر شهیدان داوود نظری، محمود میرزایی، اکبر میرزایی و مجتبی میرزایی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی است. 

قرائت زیارت عاشورا با نوای محمد کریمی، سخنرانی حجت الاسلام وحیدی، خواندن وصایای شهدا و اهدای لوح سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش‌های این برنامه است. 
 
 این برنامه که همزمان با سی و سومین سالگرد شهادت داوود نظری برپا می‌شود میزبان خانواده این شهید و همچنین دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران خواهند بود. 
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم که پنجشنبه‌های هرهفته برگزار می‌شود می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند. 


نظر شما