دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۶۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
نمایشگاه نقاشی ۶ تا ۱۰ساله‌ها از سوی خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می‌شود؛
نمایشگاه نقاشی کودکان ۶ تا ۱۰ ساله با عنوان «نقش و نگار» از سوی خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می‌شود.
نقش و نگار، روایت نقاشان کوچک از خانواده و طبیعتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هنر آموزان ۶ تا ۱۰ساله خانه فرهنگ امیرکبیر در کلاس‌های نقاشی این مرکز، زیر نظر زهرا علی اکبری مربی متخصص نقاشی کودک، تحت آموزش‌های اصولی قرار گرفته و صد‌ها نقاشی با نگاه کودکانه، از دنیا و پیرامون خود خلق کرده‌اند که مجموعه‌ای جذاب برای تماشای بزرگتر‌ها و به خصوص پدر و مادر‌ها فراهم شده است.

از میان نقاشی‌های خلق شده توسط کودکان، آثار برگزیده ۱۲ تن از هنرجویان با موضوع خانواده و طبیعت و با تکنیک‌های مختلف از جمله پاستل، آبرنگ، مدادرنگی و رنگ روغن انتخاب شده و در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

ایجاد انگیزه و تشویق کودکان، شناسایی استعداد‌های آنان و ترغیب والدین به پرورش هنری فرزندانشان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۹ فروردین در نگارخانه معرفت افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته تا روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی شهرزیبا، شهران، روبروی درمانگاه مرکزی، فرهنگسرای معرفت، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۲۸۰۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما