يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۸۶۳۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
سلسله نشست‌های «پنجره خاطره‌ها» برگزار می‌شود؛
سبک زندگی قرآنی در خانواده در سلسله نشست‌های «پنجره خاطره‌ها» با حضور کار‌شناسان و مشاوران خانواده مذهبی مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.
سبک زندگی قرآنی در فرهنگسرای خاتم (ص)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه کارگاه و آموزشی «پنجره خاطره‌ها» روز‌های یکشنبه با هدف ارتقاء کیفیت سبک زندگی و تحکیم نهاد خانواده در قالب موضوعات مختلف با حضور مخاطبین و بصورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود. 

موضوع این هفته این کارگاه «سبک زندگی قرآنی در خانواده بر اساس سوره مطففین» است و با حضور حجت الاسلام اسفندیار قدیر کار‌شناس و مشاور خانواده مذهبی مباحثی هم چون اخلاق اجتماعی، خانواده، زندگی و شاد زیستی، آداب و سبک زندگی، عرفان و معنویت، مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد. 

در این برنامه شرکت کنندگان تجارب و خاطرات خود را بیان می‌کنند و سپس کار‌شناس برنامه به تحلیل خاطرات مخاطبین و ارائه مطالب کار‌شناسی در باره سبک زندگی قرآنی می‌پردازد. 

نشست این هفته «پنجره خاطره‌ها» روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما