يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۸۶۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
برنامه این هفته باشگاه انيميشن رسانه به برگزاری كارگاه عملی ساخت انیمیشن های سه بعدی در استودیو «دریم وركز» با تمركز بر سه گانه «پاندای كونگ فوكار» اختصاص دارد.
برگزاری كارگاه تولید انیمیشن‎های سه بعدی در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و هفتمین نشست از سلسله نشست‎ها و كارگاه‎های نمايش، تحليل و واكاوی فيلم باشگاه انيميشن رسانه، این هفته به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و در این جلسه امیر سحرخیز به بیان مباحثی درباره  انیمیشن های سه بعدی در استودیو «دریم وركز» با تمركز بر سه گانه «پاندای كونگ فوكار» می پردازد.

این جلسه یكشنبه ٢٩ فروردین ساعت ١٨ به دبیری محمدرضا مقدسیان در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

انیمیشن محبوب و دیدنی کونگ فو پاندا برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روی پرده سینماهای جهان رفت و به سرعت به یکی از محبوب ترین انیمیشن های کودکان تبدیل شد و در همان سال نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال شد.

باشگاه انمیشن رسانه هر هفته یکشنبه‎ها ساعت ۱۸ با نمایش و نقد و بررسی یکی از آثار برتر پویانمایی برگزار می‌شود و ورود براي علاقمندان آزاد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‎توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران،خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند.
نظر شما