سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۸۶۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
بهترین فیلم اسکار هشتاد و هشتم را در ملل ببنید
فیلم سینمایی «بازگشته» به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو روز چهارشنبه اول اردیبهشت در فرهنگسرای ملل به نمایش درمی‌آید
نمایش و نقد و بررسی فیلم «بازگشته» در کانون فیلم «چشم سوم»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازگشته یا برخاسته از گور (The Revenant) یک فیلم حماسی در گونه وسترن و مهیج به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو محصول سال ۲۰۱۵ است. فیلم‌نامه این فیلم از رمان بازگشته نوشته مایکل پانک اقتباس شده و نویسندگی آن را آلخاندرو اینیاریتو و مارک اسمیت برعهده داشتند.

بازیگرانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، تام هاردی، ویل پولتر و دامنل گیلسون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. بازگشته در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار با بیشترین تعداد نامزدی در ۱۲ رشته، در جایگاه اول قرار داشت و توانست سه جایزه را به خود اختصاص داد.

دیکاپریو پس از سال‌ها انتظار با این فیلم توانست اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

کانون فیلم «خط سوم» که به نمایش فیلمهای مهم اقتباسی اختصاص دارد چهارشنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۷ میزبانعلاقه‌مندان به هنر هفتم است.

برای شرکت در این جلسات می‌توانید به بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بزرگراه صدر، بوستان قیطریه سالن فرهنگ مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.


نظر شما