يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۶۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
نشست «فیلم و گپ» فرهنگسرای رسانه این هفته سه‌شنبه ۳۱ فروردین با نمایش فیلم «دلشدگان» به کارگردانی علی حاتمی برگزار می‌شود.
«دلشدگان» حاتمی به فیلم و گپ فرهنگسرای رسانه می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم «دلشدگان» حاتمی که از برترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است، سه‌شنبه فروردین، ساعت ۱۸ در نشست «فیلم و گپ» به نمایش گذاشته می‌شود.

دلشدگان سیزدهمین فیلم سینمایی زنده‌یاد علی حاتمی است. او این فیلم را در سال ۱۳۷۰ کارگردانی کرد. از آنجا که داستان فیلم دربارهٔ موسیقی ایرانی است، سرشار از صحنه‌هایی است که به نوازندگی و فرهنگ اهالی موسیقی در دوران قاجار می‌پردازد. این صحنه‌ها با توانایی منحصربه‌فرد زنده‌یاد علی حاتمی در خلق فضاهای قدیمی همراه شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون امین تارخ، اکبر عبدی، جلال مقدم، فرامرز صدیقی، سعید پور صمیمی، حمید جبلی، محمدعلی کشاورز، فتحعلی اویسی، جمشید هاشم‌پور، رقیه چهره‌آزاد، شهلا ریاحی، لیلا حاتمی و توران مهرزاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این اثر سینمایی پس از نمایش با حضور سعید قطبی‌زاده کارشناس برنامه و علاقه‌مندان سینما نقد و بررسی می‌شود.

نشست‌های فیلم و گپ علاوه بر نمایش هفتگی یک فیلم از سینمای جهان در روزهای چهارشنبه، هرماه یک بار نیز، روزهای سه‌شنبه به جای نشست پاتوق مستند با نمایش یک فیلم برجسته از سینمای ایران، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
نظر شما