يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۶۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
پویانمایی «ارنست و سلستین»، محصول مشترک بلژیک و فرانسه و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم پویانمایی در جشنواره اسکار ۲۰۱۴، چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه در سینما محله هفت چنار اکران می‌شود.
«ارنست و سلستین» در سینما محله هفت چنار به نمایش درمی‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این فیلم محصول سال ۲۰۱۲ و تولید مشترک دو کشور فرانسه و بلژیک است. ستفان آبیئر، وینسنت پاتار و بنجامین رنر، کارگردانی این پویانمایی را بر عهده داشته‌اند.

داستان پویانمایی  «ارنست و سلستین» برگرفته از یک سری رمان به همین نام اثر نویسنده معروف بلژیکی گابریل وینسنت است و افتخار نامزدی بهترین پویانمایی سال در جشنواره اسکار ۲۰۱۴ را در کارنامه خود دارد. پویانمایی  داستان عجیب دوستی میان خرسی به نام ارنست و موشی جوان به نام سلستین را روایت می‌کند.

سلستین در یتیم‌خانه‌ای زندگی می‌کند که سرپرستشان داستان‌های ترسناکی در مورد خصلت و ماهیت شیطانی خرس‌ها می‌گوید، هر چند که سلستین به واقعیت ماجرا شک دارد و…

پویانمایی «ارنست و سلستین» به زبان فرانسه است با زیرنویس فارسی، چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ در سینما محله هفت چنار به نمایش درمی‌آید و علاقه‌مندان به دیدن این فیلم می‌توانند به فرهنگسرای عطار در میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی مراجعه کنند.


نظر شما