يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۸۶۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
«پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران» در بخش‌های مقاله‌های ژورنالیستی و پژوهشی، نقد، یادداشت، سایت‌های موسیقی و وبلاگ‌نویسی ویژه روزنامه‌نگاران و نویسندگان فضای مجازی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی برگزارمی شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بنابر اطلاع دبیرخانه این جشنواره، ایجاد انگیزه در نویسندگان فضای مجازی و شناسایی حوزه‌ی سایت‌ها و وبلاگ‌های حوزه‌ موسیقی، جلب توجه اهالی موسیقی به فعالیت‌های اینترنتی در این حوزه، معرفی استعدادها و نویسندگان برتر موسیقی در فضای مجازی، نقد و ارزیابی حوزه‌ سایت‌ها و وبلاگ‌های حوزه‌ موسیقی، ارتقای سطح کیفی حوزه‌ سایت‌ها و وبلاگ‌های حوزه‌ موسیقی، گسترش حوزه‌ مخاطب در خصوص وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی از اهداف این جشنواره است. 
 
 آثاری به این جشنواره راه می‌یابند که در حوزه‌ حضور سایت‌ها و وبلاگ‌های حوزه‌ موسیقی به زبان فارسی مطلب منتشر کنند و سایت‌ها و وبلاگ‌های دوزبانه که یکی از زبان‌های آنها فارسی باشد، آثار باید برای نخستین بار منحصراً در فضای مجازی و یا در یکی از نشریات کاغذی منتشر شده باشد و یا صرفاً در پایگاه  الکترونیکی روزنامه‌ها، مجلات (رسمی) یا خبرگزاری‌ها انتشار یافته باشد. 
 
همچنین تاریخ نشر آثار ارسالی باید از ۷ اسفند سال ۹۳ تا ۱۷ اردیبهشت سال جاری باشد، آثار در قالب Word یا PDF به همراه نشانی اینترنتی و صفحه‌ای انتشار حاوی مشخصات دقیق صاحب اثر (نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، نشانی محل سکونت، تلفن، ایمیل متعلق به صاحب اثر) ارسال شود.
 
سجاد پورقناد دبیری پنجمین دوره جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران و مهران پورمندان، دکتر هومان اسعدی، هادی سپهری، دکتر کیوان آقا محسنی و سعید یعقوبیان داوری آثار را در این جشنواره بر عهده دارند.
  
اولین و دومین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی به همت خانه موسیقی و موزه موسیقی در خانه هنرمندان، سومین دوره جشنواره با همت فرهنگسرای ارسباران و موسسه فرهنگی هنری ماهور و چهارمین دوره این جشنواره با همت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی و فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و به برگزیدگان بخش‌های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز جمعه ۱۷ اردیبهشت سال جاری به نشانی پست الکترونیک  musicfestival.ir@gmail.com  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی www.MusicFestival.ir   مراجعه کنند.
  
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
نظر شما