يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۶۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
رقابت قرآنیان منطقه ۲۲ در مسابقه حفظ سوره «شمس»
اسامی ۱۲برگزیده چهارمین دوره مسابقات ماهانه «حافظان نور» ویژه حفظ سوره شمس از سوی دبیرخانه دایمی این مسابقات مستقر در فرهنگسرای تهران اعلام شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیش از ۱۵۰ تن از علاقمندان به علوم و معارف قرآنی، در مسابقه حفظ سوره شمس از سلسله مسابقات ماهانه حافظان نور در فرهنگسرای تهران با هم رقابت کردند که در گروه آقایان ۴ نفر و در گروه بانوان ۸ نفر برگزیده شدند. 
 
بر اساس این گزارش مسابقات حافظان نور هر ماه در قالب حفظ یک سوره از قرآن کریم برگزار و پس از حفظ سوره در مهلت مقرر، رقابت علاقمندان در یک روز به تفکیک آقایان و بانوان انجام می‌شود. 
 
این گزارش می‌افزاید: پس از برگزاری سه دوره از مسابقات ماهانه حافظان نور در فرهنگسرای تهران و استقبال چشمگیر قرآنیان غرب پایتخت از این مسابقات، فرهنگسرای تهران چهارمین مسابقه پیوسته و نخستین مسابقه حافظان نور در سال جدید را ویژه حفظ سوره شمس برگزار کرد. 
 
پس از انتخاب سوره شمس به عنوان سوره ویژه مسابقه فروردین ۹۵، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین تبلیغات و اطلاع رسانی شد و بیش از ۱۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند. 
 
زمان آزمون عملی از شرکت کنندگان چهارشنبه اول اردیبهشت همزمان با شب ولادت حضرت علی (ع) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ با داوری فاطمه خاکی در بخش خانم‌ها و حجت الاسلام جواد می‌دانی در بخش آقایان در فرهنگسرای تهران برگزار شد که برگزیدگان مسابقه به شرح زیر است: 
در گروه بانوان، زینب غفاری، مژگان معظمی گودرزی، مهسا ترکمان، معصومه صفری، فرزانه جمالی، زهرا طحانپور، اعظم حبیبیان و فاطمه سادات حسینی به ترتیب رتبه‌های اول تا هشتم را کسب کردند. هم چنین مهدی حسنلو، محمد پوریافرجی، امیرماهان عباسی وامیر حسین حسین‌زاده در گروه آقایان اول تا چهارم شدند. 
 
برگزیدگان مسابقات قرآنی «حافظان نور» از طریق کانال رسمی فرهنگسرای تهران به آدرس telegram. me/hafezanenor معرفی می‌شوند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۴۴۱۴۳۷۷۷تماس بگیرند و هم چنین به سایت فرهنگسرای تهران به نشانی Tehran. farhangsara. ir و اینستاگرام فرهنگسرا به نام farhangsaratehran رجوع کنند.
نظر شما