شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۸۶۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
همزمان با مبعث حضرت محمد (ص) کارگاه یک روزه «تصویرسازی هماهنگی متن و تصویر» با حضور هنرمندان سوئیسی آلبرتین زولو (تصویرگر) و وژرمانو زولو (نویسنده) با همکاری بخش فرهنگی سفارت سوئیس پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹ تا ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
تصویرسازان در کارگاهی یک روزه هماهنگی متن و تصویر را می‌آموزندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کارگاه یک روزه همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب با حضور تصویرگر و نویسنده مطرح سوئیسی، آلبرتین و ژرمانو زولو Albertine & Germano Zullo در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. 

 علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند رزومه و آثار خود را به ایمیل zulloworkshop@gmail.com ارسال کنند یا با شماره ۰۲۱۸۶۰۷۱۶۲۱ تماس بگیرند و پس از کسب اطلاع از پذیرش و انتخاب آثارشان، در کارگاه حضور بیابند. 

با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با کسانی است که زود‌تر آثار و مشخصات خود را ارسال کنند. همچنین به شرکت‌کنندگان دراین کارگاه، گواهینامه معتبر اعطا و پس از داوری، نمایشگاهی از آثار برگزیده به مدت یک هفته در سالن شماره یک ارسباران برگزار خواهد شد.
 
این کارگاه یک روزه در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان خیابان جلفا واقع است.
نظر شما