يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۶۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
دربرنامه «به تماشای سرو» فرهنگسرای رضوان
هم رزمان «شهید مهدی فلاح» دوشنبه این هفته دربرنامه «به تماشای سرو» فرهنگسرای رضوان، خاطرات دوران دفاع مقدس به همراه این شهید والامقام، را بازگو خواهند کرد.
هم رزمان شهید «مهدی فلاح» خاطره گویی می‌کنندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این برنامه  از ساعت ۱۸ دوشنبه ششم اردیبهشت ماه در منزل برادر این شهید والامقام درفاز یک شهرک شهید محلاتی (منطقه یک) برگزارمی شود.
جمعی از دوستان هم محله‌ای و همرزمان شهید درکنار اعضای پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع نارمک، کارکنان و رییس فرهنگسرای رضوان حضور داشته و از نزدیک خاطرات دوران دفاع مقدس همراه با شهید مهدی فلاح را بازنگری، ثبت و باز نشرخواهند کرد. 

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی به همراه ثبت وضبط خاطرات و زندگینامه ارزشمند شهدا و به منظور آشناسازی نسل جوان امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی ازاهداف برنامه «به تماشای سرو» است که در مدت ۵ سال متوالی درمنزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود. 

«شهید مهدی فلاح» ۱۵ فروردین ماه ۱۳۴۶درخانواده مذهبی درمحله نارمک تهران دیده به جهان گشود. دوران نوجوانی به همراه پدر به جبهه‌های دزفول، اندیمشک وکرخه اعزام و در معراج شهدا مشغول خدمت شد. این شهید والامقام دهم فروردین ماه ۱۳۶۷ در بیاره عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و همزمان با سالروز۲۱سالگیش در ۱۵فروردین ماه ۱۳۶۷، مصادف با میلاد صاحب الزمان (عج) در قطعه ۲۸ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. 

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتردرخصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند باشماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما