يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۸۶۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
فیلم«وروجک‌ها» با حضور فرزاد اژدری کارگردان و چند نفر از بازیگران کودک این فیلم روز چهارشنبه در فرهنگسرای عطار برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
اکران «وروجک‌ها» در فرهنگسرای عطاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ موضوع فیلم وروجک‌ها درباره خواهر و برادری به نام‌های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتارهای ناشایست و نادرست اذیت می‌کنند و در ادامه داستان درگیر ماجراهایی می‌شوند.

 علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان و مهدی احمدی به‌عنوان بازیگران اصلی و ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی و آرش ادیبی به عنوان بازیگران فرعی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«سینما محله هفت چنار» یکی دیگر از برنامه‌های این فرهنگسراست که روزهای  چهارشنبه ساعت ۱۶  فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی را به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد.

 برنامه سینما محله هفت چنار از تابستان سال گذشته تاکنون در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و هنر شهروندان منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن این فیلم می‌توانند به فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیر قلی مراجعه کنند.
نظر شما