دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۸۶۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
برنامه تفریحی گردشگری و زیارتی «همراه با شکوفه‌های بهاری» در سه اجرا با مشارکت کانون‌های جهان‌دیدگان و با مدیریت خانه فرهنگ زیتون در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
اردوهای تفریحی، گردشگری، زیارتی با عنوان «همراه با شکوفه‌های بهاری»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه در سه اجرا و ویژه بانوان در مقطع سنی بزرگ‌سال و با مشارکت کانون جهان‌دیدگان زیتون، کانون جهان‌دیدگان پارک گل نما و کانون جهان‌دیدگان آلاله و با مدیریت خانه فرهنگ زیتون برگزار خواهد شد.

اولین اجرای این برنامه که در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه و با مشارکت کانون جهان‌دیدگان زیتون و به مقصد باغ پرندگان است در راستای ترویج شور و اشتیاق اجتماعی و تقویت روحیه نشاط و تأثیر مثبت سفر و گردشگری و حفظ محیط‌زیست خواهد بود و همچنین با پخش بروشورهای آموزشی در بین مخاطبان سعی در آموزش بخش‌های مختلف مدیریت پسماند خواهد شد.

در این بروشور آموزشی بابیان اینکه تولید پسماند را می‌توان به‌عنوان بخش جداناپذیری از زندگی روزانه هر یک از ما شهروندان در نظر گرفت به مواردی از جمله انواع پسماند، پسماندهای پزشکی، پسماندهای ویژه، پسماندهای خطرناک، پسماندهای تر، پسماندهای خشک و... پرداخته‌شده است.

همچنین در این بروشور با تاکید بر اینکه تولید پسماند با مشکلات زیست‌محیطی مختلفی برای ما همراه خواهد بود بیان می‌دارد ما نباید از یاد ببریم که می‌توان با شناخت، کاهش تولید، تفکیک و آماده‌سازی آن قبل از دفع، علاوه بر مشکلات پسماند، از آن به‌عنوان مواد اولیه در تولید سایر محصولات جدید استفاده نموده  و از فشار بر محیط‌ زیست کاست.

دو اجرای دیگر این اردوها به ترتیب با مشارکت کانون‌های جهان‌دیدگان پارک گل نما و آلاله در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۹ به مقصدهای «بوستان بهشت مادران» و «امامزاده علی‌اکبر و سید اسماعیل» خواهد بود. همه این اردوها از ساعت ۹ تا ۱۵ اجرا خواهند شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۷۳۶۹۶۶، خانه فرهنگ زیتون تماس بگیرند.
نظر شما