شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۸۶۵۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
در مسجد جامع سمنگان برگزار می‌شود؛
نشست «دریای معرفت» به همت خانه قرآن منطقه ۸ روز یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه و با حضور دکتر محسن میرباقری در مسجد جامع سمنگان برگزار می‌شود.
نشست «دریای معرفت» با حضور حسن میرباقریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست «دریای معرفت» باهدف ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآنی، سرلوحه قرار دادن آموزه‌های دینی در زندگی و ترویج سبک زندگی اسلامی با حضور سید محسن میرباقری به تفسیر اختصاصی آیات قرآن کریم می‌پردازد.

 دکتر میرباقری، دارای لیسانس در رشته اقتصاد بوده و به جهت علاقه زیاد به قرآن و اهل‌البیت موفق به دریافت مدرک دکتری در رشته قرآن و احادیث شده است. و در حال حاضر مشاور مذهبی در امور سینمایی و تولیدات تلویزیونی در حوزه قرآن است.

محسن میرباقری از قرآن‌پژوهان کوشای معاصر است که از سال‌های پیش از انقلاب در تألیف کتب درسی مدارس در زمینه‌ی مسائل قرآنی و دینی همکاری داشته  و کوشش و هدف اعلای ایشان ناظر به آسان‌سازی فهم قرآن برای عامه مردم است.

نشست «دریای معرفت» روز یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع سمنگان به نشانی نارمک، ۴۶ متری غربی، خیابان سمنگان، مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن ۷۷۹۵۸۹۹۶ تماس بگیرند.


نظر شما