دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۸۶۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «نقد و بررسی شیوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت۱۸در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
بررسی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در «گفتمان ضرب اصول»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست با حضور مانی جعفرزاده و امیرعباس ستایشگر منتقد و رضا مهدوی کار‌شناس مجری زوایای مختلف «سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» بررسی می‌شود.
 
این نشست که قرار بود اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بعد از پایان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با حضور مسئولان جشنواره برگزار شود اما با تقاضای مدیر جشنواره به فروردین ماه ۹۵ موکول شد و فروردین ماه امسال نیز یک بار دیگر این نشست به درخواست مدیر جشنواره به تاخیر افتاد.
 
بیش از این چهار جلسه «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» و «بررسی مشکلات کنسرت‌ها اجراهای زنده» برگزار شده است. 

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی خود حرکت کنند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما