دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۸۶۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
سلسله نشست‌های «خانواده پایدار» در دوره جدید به پیشگیری و شناخت آسیب‌های اجتماعی با رویکرد شعار «تهران تکریم زندگی» می‌پردازد.
نشست «خانواده پایدار» در مدارس منطقه ۱۰ برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست‌ها به مباحثی چون هوش معنوی، خودباوری، عزت نفس، گذشت و ایثار در خانواده، احترام به شاه‌کلیدهای عاطفی خانواده، نقش پدر به عنوان رهبر خانه و نقش مادر به عنوان مدیر خانه پرداخته می‌شود.

کارگاه آموزشی «خانواده پایدار» یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۰ تا ۱۲ به همت مجتمع فرهنگی هنری اعتماد با مشارکت آموزش‌وپرورش منطقه ۱۰ به کارشناسی سید محمد مکی و سایر کارشناسان در مدارس منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

این نشست‌ها سال گذشته نیز با هدف برقراری آرامش در خانواده‌های ایرانی و کمک به حفظ و تحکیم نهاد خانواده در مراکز فرهنگی هنری منطقه برگزار شد و در آن موضوعاتی همچون فرزند پروری، ارتباط مؤثر بین زوجین، روش‌های افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در خانواده و ... مورد بحث قرار گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مجتمع فرهنگی هنری اعتماد به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، بوستان اعتماد مراجعه کنند.

نظر شما