شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۶۶۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با حضور در شهر آفتاب از محل برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از شهر آفتاب، محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب و روند برپایی فرهنگسرای کتاب در این نمایشگاه بازدید کرد.

ناصری‌پور در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای با مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای نمایشگاه صحبت کرد. در این جلسه منصور باقرصاد جانشین معاون خدمات شهری، سید محمدجواد شوشتری، رئیس دفتر شهردار تهران و عیسی علیزاده، رئيس سازمان زیباسازی شهر تهران نیز حضور داشتند.

بازدید معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از شهر آفتاب

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان در نمایشگاه تصریح کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته فرهنگسرای کتاب را همزمان با نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌کنیم. این فرهنگسرا به وسعت ۱۳۰۰ متر مربع برپا خواهد شد و غرفه‌های فرهنگی هنری مختلفی در آن میزبان شهروندان هستند. همچنین بخش‌های مختلف شهرداری مانند نشر شهر، سازمان پسماند، روزنامه همشهری و... نیز در این فرهنگسرا غرفه خواهند داشت. 

بازدید معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از شهر آفتاب

به گفته معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری برپای برنامه صحنه‌ای به صورت روزانه با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی هنری و کتابخوانی برای مردم از دیگر محورهای اجرایی این فرهنگسرا خواهد بود.

نظر شما