سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۸
کد خبر: ۸۶۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
اختتامیه مسابقه نقاشی هم­کلاسی سلام در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و نمایشگاهی از آثار منتخب این مسابقه در نگارگذر فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.
اختتامیه مسابقه نقاشی هم­کلاسی سلام برگزار شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختتامیه مسابقه نقاشی هم­کلاسی سلام با مشارکت انجمن باور و به منظور فرهنگ‌سازی اجتماعی با نگرش برابر سازی فرصت‌ها برای تمامی کودکان ایران زمین و آموزش شیوه تعامل صحیح کودکان با افراد دارای نیازهای ویژه برگزار شد. 

در این مسابقه که با شرکت ۲۰۰ اثر از کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال از شهرهای مختلف کشور همراه بود، از میان آثار رسیده به انتخاب کار‌شناسان داوری ۵۰ اثر به عنوان آثار منتخب به بخش نمایشگاهی راه یافتند و شش اثر به عنوان بر‌ترین‌ها معرفی شد.

مراسم اختتامیه مسابقه کشوری «هم کلاسی سلام» روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ با حضور خالقین آثار بر‌تر در کنار جمعی از کودکان کار، کودکان دارای معلولیت و بیمار، کودکان ساکن در کوره پز خانه‌های تهران و کودکانی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. 

در مراسم اختتامیه مسابقه هم‌کلاسی سلام از خالقین آثار بر‌تر و حامیان برگزاری مسابقه تقدیر به عمل آمد و هنرمندانی از گروه «ستاره هنرمندان ایرانی» بصورت داوطلبانه به اجرای برنامه پرداخته و لحظاتی شاد و بیادماندنی را برای میهمانان کوچک این مسابقه خلق کردند. 

همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب مسابقه هم­کلاسی سلام در نگارگذر فرهنگسرای اندیشه واقع در طبقه همکف همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه گشایش یافت که این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مطالب مرتبط
نظر شما