شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۶۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
فرهنگسرای مهر با هدف تکریم و زنده‌ نگه داشتن یاد و نام معلمان ، ویژه برنامه‌ی «تولد یک ستاره» را با مشارکت همشهری محله و آموزش و پرورش منطقه ۱۹ برگزار می‌کند.
ویژه برنامه‌ی‌ «تولد یک ستاره» همزمان با روز معلمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ با توجه به همزمانی تولد معلم 
 «شهید جمشیدمیرزایی» با روز معلم، در برنامهٔ «تولد یک ستاره» با حضور خانواده شهید میرزایی در مدرسه‌ای که مزین به نام خود این شهید است، مراسم بزرگداشت در کنار دانش‌آموزان آن مدرسه برگزار خواهد شد.
 
سخنرانی رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۹، بیان خاطرات از زبان مادر و خواهر شهید جمشید میرزایی برای دانش‌آموزان، خاطره گویی رضا ایرانمنش هنرمند بازیگر آثار دفاع مقدس و اجرای گروه تواشیح از جمله بخش‌های این برنامه است. 

برنامه «تولد یک ستاره» روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ در دبیرستان شهید جمشید میرزایی برگزار می‌شود.
 
معلم شهید جمشید میرزایی در روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۴۲ در شهرستان میانه، روستای چتاب به دنیا آمد. پس از طی دوره تحصیلی ابتدایی با خانواده به تهران مهاجرت کردند. دوران تحصیلی را با نمرات عالی سپری کرد و در کنکور تربیت معلم شرکت کرد. پس از گذراندن دانشگاه در مدرسه شهید رجایی تدریس را آغاز کرد. در تابستان ۱۳۶۱ از طریق جهاد سازندگی به منطقه جنگی اعزام شد. معلم شهید جمشید میرزایی در ۲۲ فروردین ۶۲ در عملیات والفجر به شهادت رسید. پیکر مطهر این معلم شهید در خرداد ۱۳۷۰ از دست دشمن آزاد و در مهرماه‌‌ همان سال در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) در بهشت زهرای تهران آرام گرفت. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌: ۵۵۰۳۳۹۰۰ تماس بگیرند. 
نظر شما