سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۶۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کتابخانه شیخ مفید با هدف آشنایی کودکان با نویسندگان و شاعران معاصر در حوزه ادبیات کودک، ویژه برنامه حریر و نی را برگزار می‌کند.
افسانه شعبان‌نژاد با حریر و نی به دیدار دبستانی‌ها می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه با دعوت از افسانه شعبان‌نژاد دبستانی‌ها با یکی از نویسندگان و شاعران شاخص ادبیات کودکان آشنا می‌شوند. 

شعبان‌نژاد در این برنامه ضمن معرفی خود و آثار تالیفی‌اش، کودکان را به مطالعه و کتابخوانی دعوت می‌کند. 

افسانه شعبان‌نژاد شاعر و نویسنده کودکان ونوجوانان سال ۱۳۴۲ در شهداد از توابع کرمان به دنیا آمد. او کار‌شناس رشته زبان و ادبیات فارسی و کار‌شناس ارشد رشته ادبیات نمایشی است. 

شعبان‌نژاد فعالیت خود را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۶۰ با یکى از نشریات امور تربیتى تهران آغاز کرد و مدتی به عنوان سردبیر برنامه خردسالان و برنامه بچه هاى انقلاب در رادیو مشغول به کار بود. سردبیرى مجلات رشد نوآموز و رشد دانش آموز و عضویت در شوراى شعر کیهان بچه‌ها از مسئولیت هاى قبلى او بوده است. از او تاکنون حدود ۱۲۰ عنوان کتاب منتشر شده که در حوزه هاى شعر و داستان برای کودک و نوجوان است. شعبان‌نژاد سال ۱۳۸۵ جایزه نخست بخش شعر کودکان و نوجوانان جشنواره فجر را دریافت کرد. او هم اکنون در بخش انتشارات کانون پرورش فکرى مشغول به کار است. 

ویژه برنامه حریر و نی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در مدرسه ابتدایی «بهار پروانه‌ها» منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.
نظر شما