شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۶۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
صبح امروز ۱۹ اردیبهشت بهرام شاه محمدلو در برنامه کتابخوانی هنرمندان درهفتمین فرهنگسرای کتاب شرکت کرد و داستانی از کتاب ۳۵ داستان عبدالمجید نجفی را خواند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهرام شاه محمدلو با بیان اینکه قصه و قصه‌خوانی یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه کتاب است، به معرفی کتابی که قصد خواندن بخشی از آن را داشت، پرداخت و قصه‌ای از آن با نام «دست تاریک ننه ریحانه» را به صورت ایستاده اجرا کرد.
  
شاه محمدلو درباره چگونگی جذب مخاطب برای مطالعه گفت: راه‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد و این کار اصلا کار پیچیده و سختی نیست. بلکه به برنامه‌ریزی مشخص نیاز دارد و باید دید هدف اصلی از انجام آن چیست.
  
وی افزود: اگر می‌خواهیم کتابخوانی افزایش پیدا کند باید در ابتدا احساس نیاز را به وجود آورد و برای رفع آن نیاز اطلاع رسانی‌های مختلف کرد.
   
آقای حکایتی با بیان اینکه هنوز فرصت بازدید از نمایشگاه را به‌دست نیاورده است، افزود: به بهانه قصه‌خوانی به نمایشگاه آمدم و خیلی دوست دارم که حتما سری هم به کتاب‌ها بزنم. به نظرم فضای نمایشگاه از نظر فیزیکی و نور بسیار خوب و مناسب است.
  
کتابخوانی هنرمندان همه روزه تا انتهای نمایشگاه کتاب در محل هفتمین فرهنگسرای کتاب برگزار می شود. صبح فردا ۲۰ اردیبهشت حسین محب اهری و عصر علی نصیریان کتابخوانی خواهند کرد.

هفتمین فرهنگسرای کتاب هم‌زمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شرقی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب شماره ۱۱۲ با برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری متنوع از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.
نظر شما