دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۱
کد خبر: ۸۶۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
در بیستمین روز اردیبهشت ماه و در آستانه اعیاد بزرگ شعبانیه و شب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، رییس و همکاران خانه فرهنگ سلمان فارسی از مادر شهید مسعود بهبودی دیدن کردند.

عیادت کارکنان خانه فرهنگ سلمان فارسی از مادر شهید مسعود بهبودیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  در این دیدار که بیشتر رنگ و بوی عیادت داشت مادر شهید بهبودی گفت پدر شهید بیست سال پیش به رحمت خدا رفته و اکنون شش سال است که بیماری و تنهایی او را خانه نشین و زمین گیر کرده است. او که مادری دردکشیده و رنجور است همدمی جز سجاده و تسبیحش ندارد و روزگارش را به ذکر و راز ونیاز با خدا می‌گذراند. 

از او در خصوص فرزند شهیدش می‌پرسیم در حالی که ذکر صلوات بر لب دارد می‌گوید فرزندم بیست و چهار سال بیشتر نداشت که در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت رسید. او پسری با ایمان بود که اکثر روز‌ها را روزه می‌گرفت و شب‌ها با غذایی بسیار ساده و جزیی افطار می‌کرد. اکثر اوقاتش را در مسجد محله می‌گذراند و در فعالیت‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی شرکت می‌کرد. از سال ۵۷ که دوران سربازی را می‌گذراند به فعالیت‌های سیاسی مشغول بود و فرامین امام را اجرا می‌کرد. از خاطرات خوش و افتخارات مادر شهید میزبانی از مقام معظم رهبری در سال‌های دور بود. او این خاطره را با اشتیاق تعریف کرده 

 اواز نحوه شهادت فرزندش چنین می‌گوید: مسعود سه با به جبهه اعزام شد و بالاخره بار چهارم اعزام به خط مقدم در نوروز سال ۶۱ شهید شد. این در حالی بود که در آستانه تشکیل خانواده بود و قصد داشت زندگی مشترک تشکیل دهد. 

سبد گلی زیبا هدیه‌ای بود که همکاران خانه فرهنگ سلمان فارسی به مادر این شهید بزرگوار هدیه کردند.  منزل مادر این شهید در محله امامزاده حسن (ع) در جوار مرقد مطهر امامزاده حسن از نوادگان امام سجاد (ع) واقع است.
نظر شما