دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۶۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور خبر داد:
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از اجرایی شدن ویژه‌برنامه «آدینه‌های کتاب» با محوریت ترویج کتاب تقریظ‌شده به قلم رهبری و طراحی «روز کتاب» خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین اختتامیه هفتمین فرهنگسرای کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تصریح کرد: امسال جانمایی فرهنگسرای کتاب به بهترین شکل انجام شد و در بهترین موقعیت مکانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توانستیم خدمات شایسته‌ای را به مخاطبان ارائه دهیم.
  
وی ضمن قدردانی از مدیریت‌های مناطق مختلف که در برپایی هفتمین فرهنگسرای کتاب نقش داشتند، افزود: در برخی بخش‌ها و غرفه‌ها ضعف‌‌هایی وجود داشت که با کارشناسی می‌توانیم برای دوره‌های آینده این کاستی‌ها را جبران کنیم.  
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با تاکید بر اهمیت برنامه‌های کتاب‌خوانی بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری در طول سال برنامه‌های متنوعی با موضوع کتاب تدارک می‌بیند. 
 
ناصری‌پور از برگزاری ویژه‌برنامه «آدینه‌های کتاب» خبر داد و افزود: در این ویژه‌برنامه هر جمعه به صورت‌ دائمی کتاب‌های تقریظ‌شده به قلم رهبری را با تخفیف‌ویژه در مکان‌های برگزاری نماز جمعه ارائه می‌کنیم؛ ضمن اینکه در نظر داریم طرح نذر کتاب را که در تعدادی از فرهنگسراها دنبال می‌شود به شکل گسترده و با قالب‌های متنوع اجرا کنیم.
  
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه افزود: همچنین طرح «روز کتاب» در دست بررسی داریم تا با تعیین یک روز به عنوان روز کتاب‌خوانی همه تهرانی‌ها برای مطالعه و ترویج کتاب تشویق شوند.
  
هفتمین فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی هنری میزبان شهروندان تهرانی بود.
نظر شما