يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۲
کد خبر: ۸۶۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
«سامانه نقشه مراکز سازمان» و «سامانه روزنگار برنامه‌های فرهنگی هنری سازمان» به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نخستین نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نخستین نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» دو سامانه ویژه برنامه‌ریزی و توسعه رونمایی شد.

رونمایی از این دو سامانه  با حضور سعید گلشناس معاون برنامه‌ریزی و توسعه، بهزاد تیمورپور معاون آفرینش و اجرا و پویش راهبردی، عبدالرضا کردی مدیر مرکز آموزش‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

«سامانه نقشه مراکز سازمان»، امکان نمایش اطلاعات مراکز سازمان را بر روی نقشه تهران فراهم می‌آورد. این نقشه علاوه بر جا نمایی جغرافیایی اطلاعات با بهره‌گیری از قابلیت‌ها تعاملی، امکان نمایش چند لایه اطلاعات و فیلتر اطلاعات را مهیا می‌کند. زیر ساخت نقشه تعاملی تهیه شده می‌تواند در کاربردهایی مانند بررسی پراکندگی جغرافیایی مراکز و نمایش جغرافیایی مراکز سازمان، اطلاع‌رسانی به مخاطبان سازمان در قالب یک نقشه تعاملی ارائه آمار و گزارش‌ها در پهنه جغرافیایی شهر و ... مورد استفاده قرار گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند به تفکیک از محل قرارگیری فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها،نگارخانه‌ها، موزه‌ها و پردیس های سینمایی باخبر شوند.

«سامانه روزنگار برنامه‌های فرهنگی هنری سازمان» نیز با توجه به لزوم از اطلاع رسانی مناسب و به موقع از برنامه‌های در حال اجرای سازمان در سطح مناطق و مراکز، مدیریت فناوری اطلاعات اقدام به راه‌اندازی شده و در پرتال شمس بارگذاری شده است.

با استفاده از این بخش امکان مشاهده برنامه‌های فرهنگی هنری کل سازمان به صورت روزانه در نمای تقویمی و به تفکیک ساعت اجرا وجود دارد. همچنین امکان مشاهده برنامه‌ها به تفکیک منطقه محل اجرا از دیگر قابلیت‌های این بخش است.
نظر شما