يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۶۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
فرهنگسرای امید در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از سایت ثبت نام و صدور کارت منزلت ویژه سالمندان بالای ۶۵ سال رونمایی کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در راستای تکریم سالمندان شهر تهران و بهره‌مندی آنها از خدمات فرهنگی هنری مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین برخی از خدمات شهرداری تهران، در نخستین جشنواره فرهنگ و هنر تهران که در محل پردیس ملت برگزار می‌شود، روز دوشنبه سوم خردادماه اقدام به رونمایی از سایت ثبت نام و صدور کارت منزلت شهروندی با حضور رؤسای سازمان فرهنگی هنری می‌کند.
 
این سایت برای رفاه حال سالمندان تهرانی بالای ۶۵ سال و به منظور حذف رفت و آمدهای شهری و سهولت ثبت نام سالمندان طراحی شده است. پیشتر سالمندان تهرانی برای ثبت نام و صدور کارت منزلت به صورت حضوری به فرهنگسرای امید مراجعه می‌کردند ولی با پیگیری‌های به عمل آمده و به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سایت ثبت نام و صدور کارت منزلت شهروندی طراحی شد.
 
علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به وبگاه manzelat.farhangihonari.ir مراجعه کنند و ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام اقدام به نام نویسی‌کرده و پیگیر روند صدور و دریافت کارت خود باشند.
 
قابل ذکر است ارسال کارت منزلت از دو طریق مراجعه حضوری و یا ارسال پستی انجام می‌شود که سالمندان می‌توانند یکی از این دو روش را انتخاب کنند.
 
از مزایای کارت منزلت استفاده از امکانات و خدمات فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسراها، کتابخانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران به صورت رایگان است.
 
فرهنگسرای امید در میدان امام حسین، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است.

نظر شما