شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۸۷۰۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
«دا نوشته‌ها» عنوان کتابی است که به تحلیل پایان‌نامه‌ها، پژوهش‌ها و مقالات نوشته‌شده در خصوص کتاب« دا» پرداخته است.
«دا نوشته‌ها» رونمایی می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کتاب که به تحقیق و پژوهش امیرمحمد عباس نژاد، محقق و نویسنده در موضوع جنگ، نوشته‌شده است، سوم خردادماه، در قالب برنامه «نقش قلم» رونمایی می‌شود.

به گفته عباس نژاد، کتاب «دا»، نمونه‌ای از ادبیات درجه اول جنگ است که تاکنون موضوع پژوهش‌های متفاوت آکادمیک و غیر آکادمیک قرارگرفته است. ازجمله، چندین پایان‌نامه‌ دانشگاهی، چندین مقاله‌ علمی ـ پژوهشی، چندین مقاله‌ متعدد علمی ـ ترویجی و چندین سمینار و گفت‌وگو و مصاحبه‌ علمی بر اساس آن نوشته و یا برگزارشده و این خود، به نحوی شایسته بر حجم ادبیات درجه‌ دوم در خصوص جنگ افزوده است، چندان‌که اکنون می‌توان در مقام یک پژوهش دانشگاهی، به «فرا تحلیل یا بررسی نظام‌مند» این مجموعه از آثار پرداخت و از خلق ادبیات درجه‌ سوم جنگ یا «جنگ سه» سخن گفت.

در مراسم رونمایی کتاب «دا نوشته‌ها» نویسنده اثر، فهیمه‌شانی، کارشناس ادبی و ویراستار به نام کشورمان، احمد بابایی، شهردار ناحیه یک منطقه ۱۴، میر صادقی، رییس موزه استاد معین، حشمی پور، معاون مالی و اداری آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و ابراهیمی، رییس سرای محله ۴۰۰ دستگاه حضور خواهند داشت.
 
این برنامه سوم خردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کتابخانه ابن‌سینا برگزار می‌شود.
نظر شما