شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۷۰۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
چهار اینفوگرافی سبک زندگی، جریان‌شناسی یک هشدار، ویژگی و آسیب‌های فضای مجازی هم زمان با نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران توسط فرهنگسرای گلستان تولید شد.
تولید چهار اینفوگرافی از سوی فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به اهمیت شیوه‌ی زیستن به عنوان یکی از ابعاد پیشرفت بشر با مفهوم اسلامی آن و لزوم برخورداری از امنیت روانی و اخلاقی و هم‌چنین نقش مهم نهادهای فرهنگی در اشاعه‌ی فرهنگ اسلامی ایرانی، اینفوگرافی سبک زندگی توسط فرهنگسرای گلستان تولید شد.

آسیب‌های تقلید از سبک زندگی غرب، پیشرفت تمدن در منطق مادی غرب، برخی از آسیب‌های رفتارهای اجتماعی نیز به صورت تصویری در اینفوگرافی سبک زندگی ترسیم شده‌است.

شیوه‌ی پوشش، نوع تغذیه، نوع ازدواج، نوع مسکن، نوع خط و زبان، مسئله‌ی کسب و کار، شیوه‌ی رفتار در محیط‌های اجتماعی، خردورزی در زندگی روز مره، اخلاق نیکو داشتن در زندگی، رعایت کردن حقوق افراد، دشتن ایمان، تعدادی از بخش‌هایی است که در این اینفوگرافی به آن اشاره شده‌است.

هم‌چنین فرهنگسرای گلستان، اینفوگرافی‌های رزق حلال، جریان‌شناسی یک هشدارخطر نفوذ، ویژگی و آسیب‌های فضای مجازی را تولیدکرده است. در اینفوگرافی رزق حلال انواع رزق که شامل مضمون، مقسوم، مملوک و موعود است، آثار سو حرام‌خواری، آثار رزق هلال، راه‌های به دست آوردن رزق هلال و ... تبیین شده‌است.

نفوذ در سیستم و نظام، نفوذ از طریق ابزار و کارشناسی، نفوذ در نخبگان حاکم و یا نخبگان قریب-الحکومت و نفوذ در توده وفادار، نمونه‌های تاریخی نفوذ، اقدامات دشمن جهت نفوذ از جمله موضوعات تشریح‌شده در اینفوگرافی جریان‌شناسی یک هشدار خطر نفوذ است. در اینفوگرافی ویژگی و آسیب‌های فضای مجازی جهانی و فرامرزی‌بودن، دستیابی آسان به آخرین اطلاعات، آزادی اطلاعات و ارتباطات، تعاملی بودن و ارتباط دوطرفه، اعتیادآور و فرازمانی بودن، خطرات احتمالی شبکه‌ی مجازی، ویژگی‌های شبکه‌ی مجازی به نمودار و طرح به تصویر درآمده‌است.
نظر شما