دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۸۷۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
نرم‌افزار اطلاع‌رسانی «شهر آموز» در آخرین روز از نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران با حضور محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری و جمعی از معاونان سازمان و مدیران مراکز رونمایی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نرم‌افزار «شهر آموز» حاصل کار مشترک فرهنگسرای فناوری اطلاعات و مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برای آموزش عمومی با استفاده از فناوری‌های جدید و نوین طراحی شده است.
 
تولید محتوای آموزشی سالم و مناسب منطبق بر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی و بر اساس تاکیدات رییس سازمان فرهنگی هنری در ارائه  آموزش ها و پیام های فرهنگی در قالب های مختلف از جمله نرم افزار آموزشی قابل دسترس در شبکه های اجتماعی از اهداف تولید این نرم‌افزار بیان شده است. 
 
نرم افزار «شهر آموز» بر اساس ابلاغیه هجدگانه شهردار تهران مبنی بر ایجاد بستر لازم برای آموزش خانواده‌ها با استفاده از فناوری اطلاعات، در قالب یک نرم افزار با استفاده از پلتفرم apk مبتنی بر تلگرام تهیه و هدایت آن از طریق یک سرور و پایگاه اصلی داخلی ذخیره داده‌ها  اقدام به فعالیت می‌کند، که با قابلیت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی امکان تعامل دو طرفه را فراهم می‌کند.
 
این سامانه به گونه‌ای فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب اهداف و مأموریت‌های خودش را در فضای مجازی ارائه می‌کند و سرآغاز یک تحول مثبت در حوزه انتقال مباحث فرهنگی و هنری خواهد بود.
نظر شما