دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۷۱۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
فیلم ترامبو به کارگردانی «جی روچ» محصول سال ۲۰۱۵ چهارشنبه دوازدهم خردادماه در فرهنگسرای ملل به نمایش در آمده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری ؛ فیلم سینمایی «ترامبو» یک فیلم زندگینامه‌ای و درام آمریکایی به کارگردانی جی روچ است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به برایان کرانستون، دایان لین، هلن میرن، لوئی سی. کی. و ال فانینگ اشاره کرد.

فیلم «ترامبو» با نامزدی در سه شاخه بهترین بازیگری نقش اصلی برایان کارنستون، بازیگر نقش مکمل هلن میرن و بهترین تیم بازیگری نیز در میان فیلم‌های سال ۲۰۱۵ بیشترین نامزدی را در جوایز انجمن بازیگران آمریکا از آن خود کرد.

داستان فیلم به زندگی «دالتون ترامبو» یکی از فیلم‌نامه نویسان سینمای هالیوود می‌پردازد. در سال ۱۹۴۷ دالتون ترومبو بهترین فیلم‌نامه‌نویس هالیوود بود تا اینکه او به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان به خاطر عقاید سیاسی‌شان در فهرست سیاه قرار گرفتند و زندانی شدند. فیلم چگونگی مبارزه ترومبو با سانسور علیه خودش و اینکه چطور توانست مسیر خود را باوجود تمامی موانع ادامه دهد و فیلمنامه‌های درخشان خودش را کار کند نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه ساعت ۱۷ به نشانی  بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بزرگراه صدر، بوستان قیطریه سالن فرهنگ مراجعه کنند وبرای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما