يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۹
کد خبر: ۸۷۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
ویژه‌برنامه «هوای تازه» به مناسب روز جهانی محیط‌زیست برگزار می‌شود
سومین دوره شب‌های فرهنگ و هنر «هوای تازه» همزمان با روز جهانی محیط‌زیست دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور شبنم قلی‌خانی در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار خواهد شد.
نگاه تازه به محیط زیست و روایتی نوین از هنرمندان در فرهنگسرای ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن‌سینا در راستای ارتقای آگاهی‌های زیست‌محیطی و همزمان با روز جهانی محیط‌زیست برنامه‌ای با عنوان «هوای تازه» با رویکرد محیط‌زیست را با سخنرانی دکتر محمد درویش، سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست و شبنم قلی خانی بازیگر و فعال محیط زیست برگزار می‌کند.
 
مهدی شمس، هومن اردبیلی، غزاله ربیعی، محمدرضا اعتصامی، حسین رفیع، عباس اکبر زاده، مرتضی مرتضایی از دیگر میهمانان این نشست هستند.
   
همچنین نیلوفر دهقانی، همایون حاتمی، داود مائیلی در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازند و اجرای پرفورمنس آرت و اینتراکتیو آرت و همچنین رونمایی از نقاشی رامین یاراحمدی و پخش فیلم کوتاه «حباب» اثر فرشاد فدائیان از دیگر بخش‌های «هوای تازه» است.
  
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۱۷ خرداد، ساعت ۱۷:۳۰ به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما