دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
جلسه نقد و بررسی رمان «به اندازه یک نقطه» ساعت 16 روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور نویسنده اثر «ژیلا تقی زاده» در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود.
رمان «به اندازه یک نقطه» در فرهنگسرای بهاران نقد می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رمان «به اندازه‌ی یک نقطه» به داستان مبارزه این نویسنده با بیماری سرطان می‌پردازد. تقی زاده که بعد از ۱۶ سال مبارزه با بیماری سرطان موفق به شکست این بیماری شد، داستان مبارزه خود با این بیماری را در قالب یک رمان منتشر کرده است.

ژیلا تقی زاده دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه الزهرا (س) است. او علاوه بر داستان‌نویسی به کار نویسندگی برای رادیو نیز مشغول است و همچنین در نقاشی و تئاتر دستی دارد. رمان‌های «جیبی پر از بادام و ماه»، «کهنه رباط» و مجموعه داستان‌های «لباس آبی روی بند رخت»، «خودنویس‌های بیچاره»، «من با یک پریزاد دوستم» و «سهم من از دریا» نام دیگر کتاب‌های اوست. رمان «به اندازه یک نقطه» که از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است، هفتمین کتاب این نویسنده محسوب می‌شود.

فرحناز علیزاده نیز در این نشست به عنوان منتقد اثر حضور دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست به خیابان ابوذر (فلاح)، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند. 

نظر شما