شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۶
کد خبر: ۸۷۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
رقابت چهار گروه موسیقی سنتی
دور تازه بخش موسیقی اصیل ایرانی برنامه «هزار صدا» پنج‌شنبه ۲۰ خرداد با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و داوری محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
«هزار صدا» در ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان پنجشنبه ۲۰ خرداد با مدیریت و اجرای آرش نصیری ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات «هزار صدا» چهار گروه موسیقی اصیل ایرانی با حداقل ۴ و حداکثر ۹ عضو، ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا آثار خود را در قالب ساز، آواز و تصنیف به اجرا در آورند؛ سپس آثار هنرمندان با حضور سه کارشناس نامی حوزه موسیقی و تماشاگران با رویکرد کار گروهی، اجرای مناسب، تصنیف خلاقانه بررسی و داوری می‌شود و گروه برگزیده برای حضور به دور بعدی این مسابقات معرفی می‌شوند.
  
در این برنامه همچنین، اشکان کمانگری خواننده جوان و شناخته شده موسیقی ایرانی به عنوان خواننده مهمان به اجرای تصنیف و آواز می‌پردازد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  تماس بگیرند.
نظر شما