شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۸۷۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ به مناسبت ماه مبارک رمضان دومین ویژه برنامه «یک شب نورانی» را همگام با دیگر مناطق ۲۲گانه مراکز فرهنگی هنری پایتخت با تاکید بر تحکیم خانواده در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک وردآورد برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای تهرانسر ویژه ‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با عنوان «یک شب نورانی» برگزار می‌کند، در دومین شب اجرا با اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقه، سخنرانی، از یکی از فعالان مذهبی و مداح اهل بیت(ع) جناب آقای حاج علی یوسفی در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک وردآورد تجلیل شد.
 
حاج علی یوسفی؛ مداح و فعال مذهبی مسجد امام حسن عسگری(ع) متولد 1325 در شهرستان طبس به دنیا آمد وی در سال 1341 به تهران مهاجرت کرده و دارای 5 فرزند و 3 نوه است.
 
وی از همان ابتدای جنگ وارد سپاه پاسدارن شد و در بخش پشتیبانی و لجستیک به خدمت صادقانه مشغول شد و تا پایان سن بازنشستگی نیز در سپاه باقی ماند. در سال 1367 با پیگیری های انجام شده یک قطعه زمین وقفی را تحویل گرفته و با کمک خیرین ساخت مسجد امام حسن عسکری(ع) را شروع کرد و آن را در سال 1370 تمام کرد. ایشان از همان ابتدا به عنوان فعال قرآنی، هیات امناء و مداح اهل بیت در همان مسجد مشغول فعالیت است. حاج آقای یوسفی در این مراسم تاکید کرد که " تنها نیاز مسجد به اجرای بیشتر برنامه های فرهنگی و تشویق فعالان قرآنی است."

از برنامه‌های جنبی " یک شب نورانی" که در محوطه باز مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا شد می توان به ایستگاه (کتاب با محتوای کتاب‌های مذهبی تشکیل می دادند، ایستگاه شهر آموز (مسئولیت درج اسامی مخاطبان را برعهده گرفته بود.)، ایستگاه مشاوره(تفکیک ویژه خواهران و برادران)، ایستگاه محصولات قرآنی(در دو میز مجزا که ارائه دهنده انواع محصولات فرم افزاری قرآنی و کتاب‌های مذهبی)، ایستگاه کودک(شامل: نقاشی، کودک و بخش قرآن بخوانید جایزه بگیرید)، ایستگاه اقتصاد مقاومتی که مردم نظرات خود را در مورد بهترین شیوه اجرای آن را به صورت کتبی بیان می کردند و ایستگاه کمپین صلوات که مردم با تجمع در کنار بنر مربوطه عکس یادگاری می گرفتند) اشاره کرد که مورد استقبال ساکنین این شهرک قرار گرفت.

شهروندان محترم برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44591560 تماس بگیرند.
نظر شما