يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۸۷۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
جشنواره تولید کتاب‌های صوتی با محوریت قصص قرآنی، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در فرهنگسرای بندگی برگزار می‌شود.
در فرهنگسرای بندگی قصه گوی قصص قرآنی باشیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره تولید کتاب‌های صوتی با هدف آشناسازی کودکان، نوجوانان و نابینایان با قصه‌های آموزنده قرآن و ایجاد انس و الفت با این کتاب آسمانی، در سومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی بخشی ویژه با عنوان «قصص قرآنی» ایجاد کرده است. 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در غرفه‌ای به همین نام (قصه‌های قرآنی)، در فرهنگسرای بندگی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در میدان امام حسین (ع) برپاست، قصه‌های تولید شده قرآنی به صورت کتاب صوتی را معرفی می‌کند. 

همچنین در این غرفه علاقه‌مندان می‌توانند از آثار منتشر شده در این حوزه بازدید کنند و از نزدیک با مراحل ساخت و تبدیل کتاب‌های صوتی قرآنی آشنا شوند.  

کلیه شهروندان می‌توانند با تولید حداقل یک کتاب صوتی از قصه‌های قرآنی و تحویل آن به مدیریت غرفه در مسابقه تولید کتاب صوتی با محوریت قصص قرآنی شرکت کنند و در مراسمی که در روزهای پایانی نمایشگاه برگزار می‌شود از جوایز این دوره از مسابقه بهره‌مند شوند.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در ایام ماه مبارک رمضان با شماره تلفن  ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرید.

نظر شما