شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۷۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ به مناسبت ماه مبارک رمضان چهارمین ویژه‌برنامه «یک شب نورانی» را در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک ۲۲ بهمن برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین شب ویژه برنامه «یک شب نورانی» در منطقه ۲۱ با تلاوت قرآن کریم شروع و با اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی، برنامه‌های فرهنگی، مسابقه، سخنرانی حجت الاسلام دهقان‌نژاد امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) با موضوع «کرامت سالمندان در خانواده» و تجلیل از دکتر محمد رضا رفیعی (پزشک معتمد محل) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک چیتگر جنوبی(شهرک ۲۲بهمن) برگزار شد.
  
محمد رضا رفیعی، پزشک معتمد محله، متولد سال ۱۳۵۵ در استان مازنداران. متاهل و دارای دو فرزند پسر است. وی در سال ۱۳۷۵ در رشته پزشکی قبول شده و به تهران آمد. از ابتدای سکونت در تهران همکاری خود را با مسجد امام حسن مجتبی(ع) در چیتگر جنوبی آغاز و بعد از فارغ التحصیلی بعضی از روزها به طبابت رایگان در مسجد اختصاص می‌دهد.
   
دکتر رفیعی با توجه به این که حدود یک سال است که از محله چیتگر جنوبی به مکان دیگری رفته ولی هنوزخدمات خود را در زمینه امور خیریه، کمک به مسجد و مردم محله ادامه می‌دهد.
 
ایشان اعتقاد دارد رویکر هیات امنای مسجد و ریش سپیدان باید به گونه‌ای باشد که کودکان را بیشتر به این مکان مقدس جذب کند که این مسئله کمی صبر و درایت می‌طلبد.
 
از برنامه‌های جنبی «یک شب نورانی» که در جلوی مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شد می‌توان به ایستگاه‌های متنوع فرهنگی همچون شب‌های گذشته از قبیل: کتاب، ایستگاه شهر آموز، ایستگاه مشاوره (تفکیک ویژه خواهران و برادران)، ایستگاه محصولات قرآنی، ایستگاه کودک(شامل: نقاشی، کودک و بخش قرآن بخوانید جایزه بگیرید)، ایستگاه اقتصاد مقاومتی که شهروندان به حمایت از خرید کالاهای ایرانی دل‌نوشته‌هایی با مضمون (مصلحت کشور در مصرف تولیدات داخلی است.) را روی طرحی مرتبط می‌چسباندند و ایستگاه پویش صلوات که ساکنان عکس یادگاری می‌گرفتند، اشاره کرد که مورد استقبال ساکنان این شهرک قرار گرفت.
نظر شما