يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۸۷۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
در نشست هم اندیشی بسیج شهرداری و سازمان فرهنگی هنری با مسئولین منطقه ۱۱ عنوان شد:
نشست بسیج شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری با مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با حضور معاون مرکز بسیج شهرداری و فرمانده حوزه مقاومت سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.


باید روحیه بسیجی را در کارکنان تقویت کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست که به منظور افزایش همکاری‌های فی ما بین صورت گرفته بود، بهنام خادم رییس فرهنگسرای رازی به برنامه‌های آتی این فرهنگسرا به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از جمله «جشنواره موسیقی آوای همبستگی» اشاره کرد. 

سپس مصطفی بیات فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر لزوم تقویت و فعال کردن واحدهای بسیج در مناطق شهرداری تاکید کرد و خواستار حمایت و نگاه ویژه بسیج شهرداری به بسیج سازمان فرهنگی هنری شد. 

در ادامه رجبی معاون مالی و برنامه ریزی مرکز بسیج شهرداری با تایید سخنان بیات و اعلام آمادگی برای حمایت و پشتیبانی بیشتر بر تقویت روحیه بسیجی در کارکنان شهرداری و سازمان تاکید کرد.

همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: ما باید روحیه بسیجی را در کارمندان تقویت کنیم تا نگاه و برخورد دستگیرانه‌ای با مردم داشته باشند. 

در پایان این جلسه معاونین و اعضای بسیج فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با بیان فعالیت‌های گذشته مطالباتی برای برای گسترش فعالیت‌های پیش رو ارائه کردند.
نظر شما