دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۸۷۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کتاب «پاییز فصل آخر سال است» نوشته نسیم مرعشی یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «پاییز فصل آخر سال است‌» در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «پاییز فصل آخر سال است» ‌ به روایت یک اتفاق از ۳ زاویه دید متفاوت می‌پردازد و از دو بخش اصلی «تابستان» و «پاییز» تشکیل شده است. 

نسیم مرعشی، متولد ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است. او مثل خیلی از نویسندگان جوان، پیش از نویسندگی با فعالیت روزنامه‌نگاری آشنا شده و این کار را از سال ۸۶ با معرفی کتاب در مجله هفتگی «همشهری جوان» شروع کرده است. نخستین کتاب او با عنوان «پاییز فصل آخر سال است» که در سال ۹۴ عرضه شده است، در‌‌ همان سال موفق به دریافت هشتمین جایزه ادبی جلال آل احمد شد. 

گفتنی است با توجه به چاپ دهم این رمان قرار است مراسم نقد و بررسی آن از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۳۰ خرداد با حضور نسیم مرعشی، نویسنده اثر، فرحناز علیزاده، نوری ایجادی، محمدرضا سالاری و علاقه‌مندان حوزه ادبیات در فرهنگسرای ملل برگزار شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما