يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۸۷۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
در ادامه برگزاری سلسله مسابقات حافظان نور در فرهنگسرای تهران، قرآنیان منطقه ۲۲ در ششمین دوره از این مسابقات، در حفظ سوره « طارق» به رقابت پرداختند.
رقابت قرآنیان منطقه ۲۲ در ششمین مسابقه حافظان نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیش از ۵۰ تن از علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآنی، در مسابقه حفظ سوره « طارق» به عنوان سوره ویژه مسابقه خرداد ۹۵  در فرهنگسرای تهران باهم رقابت کردند.

 پس از انتخاب سوره« طارق»  به‌عنوان سوره ویژه مسابقه خرداد ۹۵، آزمون عملی از شرکت‌کنندگان چهارشنبه ۲۶ خرداد در دو گروه «کودک و نوجوان» و بزرگ‌سال برگزار شد.

 رقابت گروه خواهران و برادران در دو نوبت صبح ۱۰ تا ۱۲ و عصر ۱۴ تا ۱۶ انجام شد که خواهران توسط خانم خاکی و آقایان توسط احمد زارعی داوری شدند.

مسابقات حافظان نور هر ماه در قالب حفظ یک سوره از قرآن کریم برگزار و پس از حفظ سوره در مهلت مقرر، رقابت علاقه‌مندان در یک روزبه تفکیک خواهران و برادران انجام می‌شود.

برگزیدگان مسابقات قرآنی « حافظان نور » از طریق کانال رسمی حافظان نور به نشانی telegram.me/hafezanenoor معرفی می‌شوند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند .
نظر شما