يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
در حاشیه فرهنگسرای بندگی برگزار شد:
فرهنگسرای بندگی در شامگاه دوشنبه ۳۱ خرداد همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت میزبان روزه‌داران بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در میدان امام حسین(ع)، در چهاردهمین شب از ماه مبارک رمضان، میعادگاه فرهنگی تهران رنگ و بوی دیگری گرفت.

فرهنگسرای بندگی که به همت سازمان فرهنگی برپا شده است در این شب با برپایی بیش از ده غرفه میزبان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی بود.

جشن میلاد کریم اهل بیت در میدان امام حسین

این فرهنگسرای موقت با غرفه‌هایی چون چراغ رضوان، کافه کتاب، آموزش رایگان هنرهای تجسمی، کارگاه کودکان، غرفه هنر و قرآن نمایشگاه آثار و طراحی زنده و فروشگاه محصولات قرآنی، غرفه قصه‌های قرآنی و تولید کتاب صوتی، زیارت مجازی، عکس یادگاری با حرم، نذر شعر، غرفه هنرهای آسمانی و‌ جلوه ملکوت، کتاب من، فرهنگسرای قرآن، بازی بچه‌ها و ‌کتابت قرآن تا پاسی از شب میزبان جمعی از مردم متدین بود.

جشن میلاد کریم اهل بیت در میدان امام حسین

نور افشانی ویژه به مناسبت ولادت با امام حسن مجتبی(ع) شبی متفاوت را در میدان امام حسین(ع) رقم زد. ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم و برگزاری مسابقه رازهای آسمانی، توزیع افطاری ساده میان شهروندان و اجرای نمایش فرشته ماهی و خاک از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای بندگی در این شبهاست.

برای استفاده از این نمایشگاه و استفاده از برنامه‌های فرهنگی این فرهنگسرا می‌توانید همزمان با ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در ضلع جنوبی میدان امام‌حسین علیه‌السلام حضور پیدا کنید. فرهنگسرای بندگی تا پنج تیر ماه در خیابان دماوند، ضلع جنوبی میدان امام حسین(ع) پذیرای شهروندان است؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با این فرهنگسرا می‌توانید با تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرید.

نظر شما