پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۷۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
همزمان با برنامه «وصال یار» به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر ۹ غرفه فرهنگی «نذر کتاب» پذیرای شهروندان است.
فرهنگسرای امید نذر کتاب را در شب‌های قدر برگزار می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه نذر کتاب به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب برنامه «وصال یار» در مسجد ارگ، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میدان خراسان، مسجد و میدان امام حسین (ع)، مصلای امام خمینی(ره)، آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، حرم مطهر امام خمینی (ره)، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و حسینیه همدانی‌ها به همت فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. 
 
این برنامه در مناسبت‌های مذهبی به مردم پیشنهاد می‌دهد با توسل به ائمه(ع) در صورت برآورده شدن حاجتشان بخشی از نذورات خود را به خرید و توزیع کتاب اختصاص دهند، در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب ۱۴ قصه، ۱۴ معصوم (داستان‌هایی از سبک زندگی امام علی (ع))، ۶۰۰ جلد قرآن کریم و ۸ هزار نسخه کتاب کارت حقوق شهروندی در بین شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر توزیع می‌شود. 
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این امر معنوی می‌توانند به نشانی اینستاگرام نذر کتاب به نشانی nazreketab_ir مراجعه کنند و با انتخاب کتاب‌های پیشنهادی، از تخفیف ۵۰ درصد کتاب مورد نظر برخوردار شوند. 
  
شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این برنامه می‌توانند به نشانی میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما