دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۹
کد خبر: ۸۷۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کارکنان فرهنگسرای رضوان در برنامه «به تماشای سرو» حاضر می‌شوند
رئیس و کارکنان فرهنگسرای رضوان در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» این هفته میهمان خانواده معظم شهید مدافع حرم «محسن فرامرزی» خواهند بود.
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محسن فرامرزیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «به تماشای سرو» این هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۷ روز دوشنبه۲۱ تیر ماه در منزل خانواده معظم شهید مدافع حرم «محسن فرامرزی» برگزار خواهد شد. 

در این دیدار رییس وکارکنان فرهنگسرای رضوان ضمن دیدار و گفتگو با خانواده معظم این شهید والامقام و مرور خاطرات شهید با سبک زندگی و شیوه تربیتی و رفتاری والدین معظم شهدا بیشتر آشنا می‌شوند. 

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط خاطرات و زندگینامه ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تاسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تا کنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود. 

گفتنی است شهید محسن فرامرزی متولد ۹ تیر ماه۱۳۶۰، از محافظین آیت الله امامی کاشانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) راهی جبهه‌های نبرد با تکفیری‌ها شد و درتاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۴ درمنطقه حلب (سوریه) به درجه رفیع شهادت نایل شد. 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس گرفته یا از سایتRezvan. farhangsara. ir بازدید کنند.
نظر شما