شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۷۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
فرهنگسرای معرفت به منظور تقویت اعتماد به نفس و ایجاد خلاقیت در کودکان، دوره‌های آموزشی «محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه» را برگزار می‌کند.
آموزش محاسبات ریاضی ذهنی با «چرتکه» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره‌های آموزشی محاسبه ریاضی با چرتکه برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود و در ابتدای هر دوره بسته‌های آموزشی شامل کتاب، چرتکه، مداد و لوح فشرده در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد. 

فراگیران، دوره محاسبات ریاضی را بدون استفاده از ماشین حساب و به صورت ذهنی و با استفاده از چرتکه در کمترین زمان انجام می‌دهند و تکنیک‌های یادگیریِ سریع‌تر گوش دادن، دیدن، نوشتن و محاسبه کردن را می‌آموزند و نسبت به محیط اطرافشان سریعاً واکنش نشان می‌دهند. 

کودکانی که این دوره را می‌گذرانند با فعال کردن نیم کره چپ مغز، روش متفاوتی در حل مسائل ریاضی را فرا می‌گیرند و با اعمال اصلی ریاضی، نحوه تندنویسی اعداد، تکنیک‌های شنیداری، دیداری و تصویرسازی و همچنین نحوه عملکرد و توسعه هر دو نیم کره مغز آشنا می‌شوند و چون نیم کره چپ مغز تقویت می‌شود در دروس ریاضی، جغرافیا و انشا نویسی این کودکان نیز تأثیر چشم گیری دارد. 

دوره آموزشی محاسبات ریاضی با چرتکه در فصل تابستان در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های آموزشی فرهنگسرای معرفت می‌توانند به نشانی میدان شهر زیبا، بلوارشهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۰۴۹۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما