يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۷۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
فرهنگسرای آفتاب ششمین دوره مسابقه قرآنی «ترنم وحی» با مفاهیم سوره‌های واقعه و الرحمن و حفظ سوره واقعه را با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در میان اعضای خانواده، روز پنجشنبه۳۱ تیر با حضور شهروندان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه قرآنی «ترنم وحی» در راستای تحقق تأکید مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی و درک بیشتر معانی و مفاهیم آیات قرآنی و به‌کارگیری در ابعاد فردی و اجتماعی و به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش اخلاق شهروندی و با محوریت «سوره‌های مبارک واقعه و الرحمن» که حاوی مطالب غنی در مورد قیامت و شرایط و حوادث آن و تقسیم مردم به دوزخی و بهشتی و ذکر نعمت‌های بی‌شمار الهی و تکذیب کنندگان آن است اجرا می‌شود. 
 
مسابقه ترنم وحی با همکاری مساجد، حوزه‌های بسیج، جمعی از دارالقرآن‌های فعال، سراهای محله منطقه ۳ با امکان حضور تمامی علاقه‌مندان از کتاب تفسیر سوره‌های واقعه و الرحمن تألیف حجت الاسلام محسن قرائتی و حفظ سوره واقعه در دو گروه خانم‌ها و آقایان با مشارکت ناحیه دو شهرداری منطقه ۳ برگزار خواهد شد. 
 
همچنین طی مراسمی که در دهه کرامت و سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اجرا می‌شود به برگزیدگان هدایای نفیسی اعطا خواهد شد. 

فرهنگسرای آفتاب در خیابان دکتر شریعتی، روبه روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده واقع شده است. تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰
نظر شما