دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۷۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
فرهنگسرای تهران هر پنجشنبه برگزار می‌کند
«فعالان امروز، نوآوران فردا» عنوان مجموعه کارگاهی است که کتابخانه شهر وابسته به فرهنگسرای تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای تفکر و پرورش خلاقیت کودکان برگزار می‌کند.
رقابت کودکان در تلاش برای افزایش ارتقای هوش، تقویت و اعتماد به نفسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی برگزاری نخستین دوره کارگاهی با عنوان «راویان کوچک» و دومین دوره کارگاهی با عنوان «الفبای خلاقیت» که با استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد، سومین دوره از برنامه‌های آموزشی و کارگاهی کودک با عنوان «فعالان امروز، نوآوران فردا» از ۳۱ تیر ماه  تا ۲۱ مرداد ماه هر پنجشنبه در محوطه باز فرهنگسرای تهران، بوستان باغ نو برگزار می‌شود.

ایجاد بستری مناسب برای تفکر و پرورش خلاقیت کودکان، قابلیت انعطاف‌پذیری و تلاش برای افزایش توجه، تمرکز و ارتقای هوش کودک، تقویت حس اعتماد به نفس و استقلال بیشتر در کودکان، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و همچنین تشویق کودکان برای مشارکت در کارهای گروهی ویژه گروه سنی ۳ تا ۵ سال از جمله اهداف و محورهای برگزاری این مجموعه کارگاهی است.

فرهنگسرای تهران در بوستان باغ نو به نشانی انتهای بزرگراه رسالت، سه راه دهکده، خیابان ساحل در نخستین برنامه خود در تاریخ ۳۱ تیر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ میزبان خردسالانی است که در رقابتی کودکانه نقاشی، کاردستی، کلاژ، سفال و قصه‌گویی مصور را تجربه می‌کنند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما