شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۷۹۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
اضافه شدن یک دوره جدید به فهرست دوره‌های آموزشی؛
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توجه به نیاز شهروندان، دوره جدید «نقاشی با خودکار» را در سه سطح در تمامی مناطق ۲۲گانه تهران برگزار می‌کند.
آموزش«نقاشی با خودکار» در مراکز آموزشی مناطق ۲۲ گانه
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره‌های جدید با هدف آشنایی و توانمندی مخاطبان با طراحی و خلق آثار هنری به کمک نقاشی با خودکار، فرصت یادگیری این شاخه جدید هنری را ویژه شهروندان بالای ۱۲ سال در همه مراکز آموزشی فراهم کرده است.
 
هنر «نقاشی با خودکار» که به تازگی به خانواده هنر نقاشی افزوده‌ شده است علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است.
  
نقاشی با خودکار هنری است که نقاش به کمک ساده‌ترین و ارزان‌ترین ابزار یعنی خودکار، دست به طراحی نقوشی زیبا و جذاب می‌زند. 
 
در دوره نقاشی با خودکار در سطح یک هنرجویان با تکنیک خودکار تک‌رنگ، چگونگی استفاده از خودکار آبی و مشکی در نقاشی، نحوه هاشور زدن، جدول کنتراست، سایه زدن کره و ایجاد حجم اثر آشنا می‌شوند. 
 
در سطح دوم هنرجویان با تکنیک هاشور زدن تلفیقی، تکنیک‌های مورب، منحنی و دورانی و ایجاد یک اثر هنری زیبا از روی نقاشی و یا عکس، تکنیک خودکار رنگی و ترکیب رنگ‌ها با خودکار آشنا می‌شوند. 
در نهایت هنرجویان در آخرین سطح آموزش با تکنیک خودکار رنگی و ترکیب رنگ‌ها، نقاشی پرتره و چهره، رنگ‌های گرم و سرد، نقاشی و خلاقیت ذهنی تک‌رنگ و نقاشی طبیعت بی‌جان، اشیا، حیوانات، گل و... آشنا می‌شوند. 
 
پس از گذراندن این دوره‌ها، هنرجو قادر خواهد بود با خودکارها و نحوه صحیح هاشور زدن اثر هنری به صورت تک رنگ، رنگی دورانی، تک جهت و چهار جهت یک اثر هنری زیبا را خلق کند و با تلفیق رنگ‌ها با خودکار رنگی نقاشی کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی خیابان کریم‌خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۸۸۹۰۹۵۱۴ تماس بگیرند.
نظر شما